BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Welcome to my SkinCareBlog

Saya ingin menceritakan bagaimana saya get rid of jerawat selama ni. Semoga ia boleh dijadikan panduan dan idea kepada mereka yang sedang mengalami masalah ini.





Dahulu, bagi saya jerawat adalah musuh paling utama. Pantang naik jerawat, pasti saya akan berasa susah hati. Kebiasaannya jerawat, jika ada hanya satu pun, pasti ia akan mencacatkan wajah dan keseluruhan penampilan. Saya memang benci jerawat!





Ingin tahu apa rahsianya?????



Produk SHADIRA adalah dijamin mutunya dan dihasilkan khas untuk wanita-wanita yang amat menitikberatkan kecantikan paras muka dan kekal muda jelita.





Produk SHADIRA dihasilkan daripada kajian saintifik yang mana bahan-bahan yang digunakan adalah daripada ekstrak buah-buahan dan herba. Rumusan bahan-bahannya adalah daripada bahan-bahan semulajadi yang suci dan boleh dibawa sembahyang. Ia juga tidak mempunyai kesan sampingan yang merbahaya kepada kulit.Produk SHADIRA juga dihasilkan khusus untuk wanita-wanita yang mengalami masalah kulit. Produk yang dijual kepada pengguna akan dikenalpasti dengan kesesuaian jenis kulit terlebih dahulu. Ini kerana setiap orang mempunyai jenis dan ciri kulit yang berbeza. Sejajar dengan itu rumusan yang dihasilkan oleh SHADIRA adalah khas untuk kulit wanita-wanita timur dengan mengambil kira faktor-faktor seperti suhu tempatan, jenis kulit, pemakanan dan sebagainya.



Rabu, 20 Januari 2010

Produk SR-II GOLD SERIES


Rangkaian produk terbaru Shadira iaitu SR-II GOLD SERIES yang mengandungi bahan-bahan semulajadi dan serbuk emas 24k sebagai bahan utamanya berbentuk gel amat mudah untuk meresap kedalam kulit serta membantu untuk menghasilkan tektur kulit yang lebih lembut, anjal dan menjadikan kulit lebih cerah sekata
  • PALING BERMAKNA apabila garis-garis halus mula berkurangan dan membangkitkan seri semulajadi di wajah anda walaupun tanpa solekan....
  • Jangan lepaskan PELUANG INI kerana ianya mampu MEMBINA KEYAKINAN DIRI walau dimana jua anda berada

0 ulasan: